UniproRetail – програма для автоматизації магазинів, мінімаркетів, бутиків

Професійна програма Unipro Retail
для обліку в торгівлі, сфері HoReCa і на складах
об’єднала в собі кращі якості і переваги аналогічних продуктів.

  • Простий та логічний інтерфейс Unipro спрощує освоєння програми та дозволяє повноцінно працювати вже через 20 хвилин;
  • Революційна бонусна та дисконтна система в Unipro допоможе реалізувати БУДЬ-ЯКІ маркетингові ідеї та збільшити прибуток;
  • 15 професійних звітів в Unipro дозволяють аналізувати та контролювати всі бізнес-процеси в магазині.
  • бек-офіс та робоче місце продавця в одній ліцензії;
  • модуль друку цінників та етикеток на продукцію;
  • відображення фотографій в екрані касира та в бек-офісі;
  • підтримка великого ассортименту торгового обладнання;
  • одночасне ведення обліку декількох організацій;
  • продаж в борг та боргова книга
  • робота з різними складами;
  • 15 звітів для аналізу роботи;
  • відправка звітів на e-mail власника;
  • розділення чеку на фіскальну та не фіскальну касу

На сьогоднішній день в програмі UniproRetail доступні такі документи: 

  • Рахунок-фактура на оплату;
  • Попереднє замовлення постачальнику;
  • Прибуткова накладна;
  • Видаткова накладна;
  • Внесення залишків;
  • Акт списання;
  • Акт інвентаризації;
  • Накладна на переміщення;
  • Накладна на повернення;
  • Прибутковий касовий ордер / вхідне платіжне доручення;
  • Видатковий касовий ордер / платіжне доручення;
  • Екран касира;
  • Виробництво / рецепти.

Список звітів для аналітики (постійно додаються нові): 

  • Звіт з продажу товарів (посекундна деталізація);

  • Взаєморозрахунки з контрагентами, коротка і деталізована форма;

  • Залишки товарів на складах;

  • Рух товарів по складах;

  • Звіт по номенклатурі, прайс-листи;

  • Рух грошових коштів;

  • Деталізований звіт виробництва, з фільтрами і параметрами; 

  • Системний журнал подій для конроля персоналу.

Коробковий продукт “Все в одному”

   Ви купуєте весь функціонал, який вже розроблений нами, навіть якщо деякі функції не будете використовувати. Відповідно, всі модулі з максимальною функціональністю включені у вартість, без додаткової плати за додаткові функції, обробки, підключення обладнання і т.д .;

Можливість вести детальний облік по декількох юридичних особах в одній базі

 Якщо у Вас на об’єкті працює кілька юр. осіб (наприклад один продає підакцизні товари, другий звичайні), наша програма дозволяє дуже зручно і детально вести облік двох окремих організацій в базі даних. 

Також передбачено поділ друку чеків, з можливістю прив’язки до кожної юр.особи, складу, групи товарів.

Робота програми без наявності інтернету

На відміну від модних зараз “хмарних” рішень, програма обліку UniproRetail може працювати автономно, вся інформація зберігається на вашому ПК, вона є тільки у Вас і ніхто її не бачить.

Робота програми в мережевому режимі (Мережа до 100 комп’ютерів)

UniproRetail є системою автоматизації “мережевих” роздрібних структур (Гастрономів, мінімаркетів, магазинів самообслуговування, фастфудів, кафе), складських і ресторанних комплексів.
Також можливість власнику підключатись до свого магазину через інтернет і контролювати його роботу віддалено.

Система паролів і права рівня доступу користувачів до об’єктів програми

Програма має спеціальний спеціальний пункт меню “Налаштування прав користувачів який дозволяє дуже гнучко налаштувати ролі персоналу в системі та керувати доступом до всіх типів документів та довідників.

Доступ до кожного користувача за унікальним паролем гарантує надійний захист ваших даних від зловживань, а також дозволяє забезпечити узгодженість дій різних користувачів в бізнесі, систематизувати і підвищити прозорість бізнес-процесів компанії.

Системний журнал подій

Програма автоматично веде лог-файл всіх дій користувачів з детальним описом внесених змін. У журналі подій користувач має можливість використовувати різні параметри та фільтри для більш зручної роботи, а також друк і експорт данних в Excel-форматі.

Цей журнал подій дозволяє знайти помилку та вмзначити користувача який її допустив.

Вбудований редактор для друку цінників (Підтримка принетрів А4 та принтерів етикеток)

Можливість легко міняти дизайн цінника, вибрати товари вручну з бази товарів і автоматично друкувати цінники з “Прихідної накладної” як з урахуванням кількості товару так і без урахування.

Тобто, якщо необхідно калеїти штрих-коди на усі товари, що прийшли на склад – це робиться натисканням однієї кнопки.

Цінники можна друкувати на аркушах А4 без використання принтера етикеток, а також на будь-яких принтерах етикеток.

Підтримка рецептів на продукцію з вкладеністю до 100 під-рецептів

Можливість створювати рецепти на продукцію використовується для зручності ведення обліку в ресторанах, кафе і частково в торгівлі. Загальний принцип роботи з рецептами такий: при створенні страви використовується калькуляційна карта з якої переносяться інгредієнти до складу цієї страви.

Можливість використовувати нефіскальні касові апарати в якості робочого місця касира, а программу UniproRetail як “бек-офіс”

Рішення підходить для автоматизації невеликого магазину, аптеки, мобільної кав’ярні і т.д.
До касового апарату можна підключити ваги і сканер штрихкодів, в такому виконанні комплекс вдало підходить для магазину.

Підходить всім хто хоче отримувати дані про продажі автоматизовано і у кого немає великого навантаження на касовий апарат, наприклад готелі, медичні установи, точки продажів акцизної продукції.

 

ПЗ UniproRetail 1 робоче місце – 6000 3499 грн АКЦІЯ

Установка і налаштування 1-ої бази до 2-ох робочих місць – 4500 грн

  •  Підключення сканера штрих-кодів, принтера чеків, принтера етикеток, електронних вагів без друку етикеток.
  •  Установка і налаштування віртуального сервера Microsoft SQL Server
  • Установка і налаштування UniproRetail
  • Навчання по роботі з UniproRetail під час установки програми
  • Налаштування архівації UniproRetail
  • Банківський термінал і електронні ваги з друком етикеток від 800 грн. Кожне додаткове робоче місце по 1200 грн

 

Договір ІТС UniproRetail – 3000 грн/рік

  • Консультації по роботі з програмою 2 год/міс, кожна наступна година 400 грн
  • Оновлення програми по мірі виходу оновлень
  • Підключення додаткового обладнання: сканер штрих-кодів, принтер чеків, принтер етикеток, електронні ваги без друку етикеток
  • Перевірка архівації бази

 

Консультації без договору на супровід UniproRetail – 800 грн/год

    Чим можемо допомогти?